søndag 4. august 2013

Vi prøver igjen

Det slår meg av og til, at denne stakkars bloggen blir helt forsømt. Det er ikke fordi jeg ikke strikker, hekler eller syr lengre, men den berømte tiden flyr! Siden sist har våren kommet og gått, sommerferien er over og snuppa har fylt to år. Nå kommer hverdagen igjen og jeg ønsker å gjenoppta bloggingen. 

Tidlig i vår strikka jeg en heilårsjakke i restegarn. Oppskrifta er fra Nøstebarnboka og jeg brukte Drops Alpaca. 
Selv om det er fint utvalg i farger så tror jeg ikke at jeg kommer til å bruke dette garnet på barneklær flere ganger. I alle fall ikke på bruksklær. Jakken loer veldig! 
Jeg har lastet ned Blogger-appen til min iPhone og håper det da blir lettere å blogge. Nå skal jeg teste hvordan man linker i denne appen. 

Her er prosjektet på Ravelry: http://www.ravelry.com/projects/hanmik/1932-heilarsjakke

3 kommentarer:

  1. Nydelig jakke i flotte farger. Synes dette garnet loer av og til, men ikke bestandig. Still Light bruker jeg mye, og den er strikket i Drops Alpaca. Den loer ikke :)

    SvarSlett